vineri, 13 decembrie 2013

Vine Mos Nicolae?

           An de an...aceeasi intrebare: "Vine Mos Nicolae?", doar protagonistii-s altii.
           Copiii de ieri, acum parinti sau bunici, surad usor la intrebarea celor mici.
           Apoi dilema mare: "Merit cadou sau nuielusa?"
            Pentru inceput...ne pregatim ghetutele, in acest sens am invatat poezia " Ghetute Fermecate", am cantat, am desenat...toate sarcinile le-am rezolvat, ingerasii sa ne vada, mosului sa-i dea de stire ca asteptam cu nerabdare la noi ca sa vina.





































Ingerasii au transmis, mosul iute a sosit, nuieluse n-am primit!

" MULTUMIM, MOS NICOLAE!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nici nu meritati nuieluse, nici prichindeii si nici d-na educatoare. Ingerasii au avut ce transmite MOSULUI. FELICITARI!!!

Anonim spunea...

Foarte frumos, speram ca nici Mos Craciun nu va uita de copiii de la grupa mare...
Stim ca d_na educatoare a avut nevoie de multa rabdare anul acesta, noi ii dorim putere de munca si sa reziste in continuare alaturi d cei mici... Manuela B.