duminică, 10 noiembrie 2013

Acesta-s eu...!

ACESTA-S EU...!( corpul uman)-grupa mare
-am invatat cu placere poezia: "Chip de copil"- de Mariana Badulescu;
CHIP DE COPIL
                     de Mariana Bădulescu

În oglindă mă privesc,
Şi vă spun tot ce zăresc:
Văd obrajii îmbujoraţi,
Şi un păr cârlionţat.
Două urechi,ochi doi,
Cu sprâncene ca şi voi.
Un nas cârn şi o guriţă,
Chip de băiat,ori de fetiţă.
Două mâini,două picioare,
Cu cinci degete fiecare.
Eu pe toate le-ngrijesc
Şi de rele le păzesc.


- Domeniul Estetic si Creativ / Educatie muzicala -"Chipul meu"

Asta-i o guriţă
Parcă-i gărgăriţă
Şi vorbesc cu ea,
Şi te pup aşa: mpuua !
Nasul e aici
E ca la pitici
Tare-i mititel,
Eu respir cu el.
Ăştia-s ochişori,
Se deschid în zori,
Cu ei te privesc
Şi te urmăresc.
Astea-s urechiuşe
Mici şi jucăuşe,
Şi ascult cu ele
Multe cântecele.
Ăsta-i chipul meu
Fericit mereu,
Mami, tu-l iubeşti
Că-n el te priveşti.
Ăsta-i chipul meu
Fericit sunt eu,
Mami, îţi zâmbesc
Şi eu te iubesc.
- Ce am facut si descoperit cu ocazia studierii acestei teme....priviti...si aflati!


















Niciun comentariu: